close

想念是会呼吸的痛
它活在我身上所有角落

哼你爱的歌会痛
看你的信会痛
连沉默也痛
遗憾是会呼吸的痛
它流在血液中来回滚动
后悔不贴心会痛
恨不懂你会痛
想见不能见最痛

我怀念的 是无话不说
我怀念的 是一起作梦
我怀念的 是争吵以后
还是想要爱你的冲动

请你一定要比我幸福 才不枉费我狼狈退出
再痛也不说苦 爱不用抱歉来弭补
至少我能成全你的追逐
请记得你要比我幸福 才值得我对自己残酷
我默默的倒数 最后再把你看清楚
看你眼里的我好馍糊 慢慢被放逐


原谅 原谅不成熟
不爱你是藉口 好让你离开

原谅 好想自私将你占有
你的寂寞就给
承受 换你过更好的生活

 

红色,是我想要你对你说的话.

云, 飘走了,

风, 吹走了.

飞机,飞走了.

你, 走了.

我们, 分开了.

不在同一个岛上了.

呼吸着不同的空气.

看着不同的天空.

我问天空,

'他, 想我吗?'

云,同样的在飘,

风, 继续的在吹.

 

hey, i got something to tell you. its been long inside my heart. i wish to tell you that i liked you. that is the past, therefore i would like to tell you now. i'm not trying to hinting or anything. just want to tell you how i felt. the feeling is no longer here. No, its still here but just a breeze like the wind. i would not ask for any reply. you can treat this as a random rubbish msg. anyway, all the best to you. see you when i see you. Bon voyage.


arrow
arrow
    全站熱搜

    freewillbe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()